this concerns me

Mode, inspiration och trender.

Perfekt fredag

Kategori: Inköp

Har verkligen haft en superskön dag idag! Började med en två timmar lång frukost på Biscuit där jag åt scones, drack te, läste och bara njöt av egentid med mig själv. (Måste ta mig tid till detta oftare.) Därefter blev det lite strosande på stan, lunch med en vän och till slut en helkroppsmassage. Har verkligen njutit precis hela dagen! Och ikväll står det hemmamys med pappa på schemat och det innebär sushi och massa godis så den mysiga fredagen fortsätter ett tag till. Hursomhelst, idag hittade jag äntligen ett par nya höstskor. Blev ett par svarta skinnkängor med snörning, rätt enkla i modellen men det är ju också det som gör att jag kommer kunna ha dem till allt! Ha nu en härlig fredagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: